Apsolutni je svjetski lider u proizvodnji i dizajnu sustava za prijenos pogona u prvoj ugradnji (OEM). Isti status zaslužili su osiguravajući najnaprednija tehnička i tehnološka rješenja za svoje klijente, glavne svjetske proizvođače automobila, kao i garantiranom najvišom kvalitetom svojih sistema i pouzdanost za njihova vozila. Dayco kontinuirano ulaže u materijale i razvoj inovativnih rješenja kao što je HT zupčasto remenje sa teflonskim slojem za prvu ugradnju kod najnovije generacije diesel motora Remenje Dayco izrađeno je od vrhunskih materijala koji omogućuju optimalnu otpornost na ponovljeno savijanja, mogućnost korištenja rolica s manjim promjerom, visoke stope prijenosa, visoki koeficijent trenja, smanjeno proklizavanje, otpornost na visoke temperature, ulja, masti, kemijska sredstva, ozon, što sve omogućuje uštedu energije te dulji životni vijek remena.

Ford 1.0 EcoBoost motor treću godinu za redom osvojio je "International Engine of the Year 2014" sa ugrađenim Dayco "Belt in Oil" - inovacija prvog zupčastog remena koji djeluje u ulju.

DAYCO asortiman čine: HT (High Tenacity) zupčasto remenje, klinasto remenje, kanalno remenje, setove zupčastog remenja, natezače, rolice, klizače, remenice i gumena crijeva

Proizvodi posjeduju certifikate najviše kvalitete:
ISO/TS 16944:2009
ISO 9001:2009
ISO 14001:2004

Asortiman:

ZUPČASTI REMEN koristi se u dizelskim i benzinskim motorima, kao i u automobilima te gospodarskim vozilima.

Današnji uvjeti rada remena kao što su visok pritisak ubrizgavanja goriva (do 2000 bara), motori s više ventila i dvije bregaste osovine koja iziskuje veliki napor kao i motori s velikom snagom i radnim temperaturama preko 120°C stvorili su potrebu za korištenjem najotpornijih materijala i konstantnim razvojem u pogledu izdržljivosti.

Također, od današnjeg proizvođača remena zahtjeva se smanjenje buke, otpornost remena na promjenu oblika, bilo u širinu ili rastezanje duljine, pri izrazito zahtjevnim uvjetima svog radnog djelovanja, visoka otpornost na habanje materijala i dulji životni vijek te veća kilometraža.

Dostupni modeli:
  • Kloropren: remen prve generacije, obično ne podliježe visokim zahtjevima, kao što su temperature iznad 70°C i visoka radna opterećenja
  • HSN: karakterizira ga struktura koja je optorna na visoke temperature do 130°C i pulsirajuća opterećenja
  • HT: koriste PTFE-teflonski sloj koji prekriva zupce na remenjima, čineći ih jedinstvenim


KANALNI REMEN služi za prijenos snage na pomoćne uređaje, alternatore, pumpe vode i kompresore klime u motornim vozilima, gospodarskim vozilima i industrijskim strojevima. Bitna svojstva su fleksibilnost na rolicama malih promjera, dimenzije koje omogućavaju upotrebu jednog remena za kontrolu nekoliko prijenosnih komponenti.

Specijalna vrsta kanalnog remena je obostrani kanalni remen, čije bitno svojstvo je funkcija obje strane remena koja omogućava prijenos snage u oba smjera uključujući i stražnju stranu remena.

Izrađen je od EPDM (etilen-propilen-dien-monomer) koji garantira pouzdanost, otpornost, smanjenje buke i dulji vijek trajanja.


KLINASTI REMEN služi za prijenos snage na pomoćne uređaje, alternatore, pumpe vode i kompresore klime u motornim vozilima, gospodarskim vozilima i industrijskim strojevima.

Remenje u asortimanu Motor-dihta izrađeno je od vrhunskih materijala koji omogućuju optimalnu otpornost na ponovljeno savijanja, mogućnost korištenja rolica s manjim promjerom, visoke stope prijenosa, visoki koeficijent trenja, smanjeno proklizavanje, otpornost na visoke temperature, ulja, masti, kemijska sredstva, ozon, što sve omogućuje uštedu energije te dulji životni vijek remena.