Turbopunjači

Turbopunjači na ispušne plinove ključna su tehnologija za povećanje snage, smanjenje potrošnje goriva i emisije štetnih plinova. Tako je MAHLE i u razvoju i proizvodnji komponenti turbopunjača izloženih velikim opterećenjima dugogodišnji partner međunarodih proizvođača automobila i motora. Sveobuhvatne kompetencije u pogledu dijelova motora ovdje nam omogućuju posebne potencijale za povećanje učinkovitosti koja u velikoj mjeri ovisi o međusobnoj usklađenosti komponenti kao što su turbopunjač, tehnika ubrizgavanja, varijabilni rad ventila, povrat ispušnih plinova i hlađenje zraka za prednabijanje.

Tehnologije prve ugradnje za poslijeprodajno tržište

Gotovo svako dizelsko vozilo koje se proizvodi u Europi, Sjevernoj Americi i Japanu koristi tehnologiju turbopunjača. I u benzinskim motorima osobnih vozila sve se češće koriste turbopunjači za porast učinkovitosti. Sukladno tome taj tržišni segment i u području rezervnih dijelova za vozila bilježi ogroman rast. Time smo inovativnu MAHLE Original tehnologiju turbopunjača učinili dostupnom i za prodaju i za radionice. Težište je najprije bilo na turbopunjačima za primjenu u gospodarskim vozilima: do 2013. godine pokrit će se oko 70% svih vrsta brzohodnih gospodarskih vozila. Portfelj proizvoda MAHLE Original turbopunjača u segmentu osobnih vozila, npr. Volkswagen, Renault, BMW i Mercedes-Benz, kontinuirano se širi. Do 2014. trebalo bi pokriti oko 95% svih osobnih vozila s brzohodnim motorima. Osim toga, za svaki turbopunjač na raspolaganju je ili u pripremi odgovarajući dogradni komplet.
Proizvodnja MAHLE Original turbopunjača odvija se prema standardima koji vrijede unutar koncerna, pomoću najnovijih postupaka i na najmodernijim postrojenjima, a odgovaraju aktualnim teničkim dostignućima:
  • Krilca kompresora obrađena velikom brzinom: za veću preciznost balansiranja, optimiziranu stabilnost brzine i smanjenje buke pri radu
  • Dvostruki klipni prstenovi na vratilu osobine: za smanjenje potrošnje ulja i bolju zaštitu od stranih čestica
  • Kućište turbine od visokotehnoloških materijala: za veću otpornost na temperaturu i dugi vijek trajanja
  • Srednje kućište nastalo u funkcionalno kontroliranom procesu: progresivno balansiranje kola rotora i poboljšanje vijeka trajanja tj. smanjenje habanja te razvoja buke
  • Elektronskim snopom zavareni vratilo rotora i kola: za visoku čvrstoću
Prednost po pitanju kvalitete zahvaljujući integriranom procesu razvoja i proizvodnje

Kako bi se kod broja okretaja znatno većih od 300.000 o/min i temperature ispušnih plinova veće od 1000°C postigao visok stupanj učinkovitosti na širokom području, potrebne su iznimne razvojne sposobnosti kao i proizvodno-tehnička preciznost.

Menu